Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
У разі ініціативи повернення товару покупцем доставку оплачує покупець. Повернення товару можливе упродовж 14 днів із моменту купівлі Обмін товару можливий упродовж 14 днів. Товар приймається до повернення в тому стані, якому був отриманий покупець. Сім-карти оператора, які були у використанні повернення або обміну не підлягають.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.